05 octombrie 2010

Macaroane cu brie si bacon


Atunci cand ma intorc acasa de obicei as manca ceva cald, bun si rapid. Intr-o zi, tot ce aveam in frigider a fost un rest de smantana dulce, un rest de brie si ceva bacon, asa ca am apelat la favoritele mele paste si am facut niste paste delicioase, calde si satioase.

Dificultate-usor
Timp-15min
Cost-mediu


Ingrediente
Pentru 2 pers
100ml smantana dulce 30%grasime
100g branza brie
150-200g bacon, speck sau altceva gen de kaizer
200-250g de paste,eu am folosit macaroane
Sare de mare
Piper proaspat macinat
2 linguri de ulei extravirgin de masline




Mod de preparare




Se pune apa la fiert. Se adauga sare atunci cand fierbe. Adaugi pastele si le fierbi al dente.


In alta cratita in cele 2 linguri de ulei de masline rumenesti putin baconul, adaugi smantana dulce si branza brie taiata in bucatele. Adaugi un polonic din apa in care aproape au fiert pastele si aduci la fierbere. Adaugi piper proaspat macinat si pastele fierbinti, scurse bine de tot. Mai fierbi 1 min pe foc mediu pastele cu sosul. Se servesc fierbinti, eventual cu un fir de ulei extravirgin si presarate cu parmesan.









Tips




Sunt atat de bune, fierbinti, alaturi de un pahar de vin rece.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Anunta-ma de orice vrei, aici!

Let me know, here!