09 octombrie 2010

Fursecuri aromate cu stafide


Cred ca de multe ori mancarea ne-a impresionat cel mai tare in copilarie. Eu continui sa imi reinterpretez mancaruri favorite din copilarie. Imi aduc aminte ca in clasa a treia cand am fost in prima mea tabara, la Herculane, am avut asigurat succesul meu in relatiile cu alti copii de o punga de 1 leu plina ochi cu fursecuri cu stafide facute de mama. Pot sa va asigur ca in acea punga era mult mai multa magie decat inelul Arabelei deoarce mi-a asigurat prietenia tuturor si mi-a deschis toate usile!

Am reinterpretat putin reteta clasica adaugand o cana mare de fulgi de cocos uscati si coaja proaspat rasa de la o lamaie.

Dificultate-simplu
Timp-60min
Cost-ieftin

Ingrediente

  • 5oua intregi
  • 200g unt
  • 200g zahar
  • O cana de fulgi de cocos
  • 1 praf de copt
  • 1 plic de vanilie de Burbon
  • 150g stafide
  • 500g faina
  • Coaja rasa de la o lamaie


Mod de preparare

Intr-un castron de mixer se pune untul, ouale, zaharul, fulgii de cocos, coaja de lamaie, praful de copt, vanilia. Se amesteca toate si se adauga faina treptat. La final se adauga stafidele. Se lasa 15 min la frigider.

Se pun cu ajutorul unei lingurite in tava pe hartie de copt si se coc la foc mediu pentru 10min.

Se lasa sa se raceasca si se pastreaza in cutii de plastic sau de tabla.

Tips

Fie ca sunt pentru o gustare, fie ca le imprietenesti cu cafeaua de dimineata sunt aromate, fragede si bune.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Anunta-ma de orice vrei, aici!

Let me know, here!