17 septembrie 2010

Fusilli con panna e salmone

Fusilli con panna e salmone

Asa ar denumi italienii paste cu smantana si somon fume, ca acesta imi place mie foarte mult. Daca ati gatit pana acum paste dupa metoda mea ati vazut ca de la pasta din punga pana la pasta aburinda din farfurie nu trec decat maximum 15min, asa ca pastele sunt felul de mancare pe care il gatesc atunci cand vin acasa si imi este foarte foame!

Dificultate-simplu
Timp-15min
Cost-mediu




Ingrediente
Pentru 2 persoane
  • 200ml smantana dulce 30% grasime, sunt cutii de 200ml roze la culoare, in supermarket,
  • somon fumme, 100g, desprins in fasii micute
  • sare de mare grunjoasa
  • piper proaspat macinat
  • 100-125g de paste, scurte, de persoana, deci 250-max 300g paste
  • Eu am mai pus niste ceapa de tuns, ceapa foarte fina, verde, dar merge si fara


Mod de preparare

Pune apa la fiert intr-o oala de min 4 l, cam trei sferturi plina cu apa. Intr-o alta cratita pui smantana si somonul fumme rupt in bucatele, adaugi niste piper proaspat macinat si lasi sa fiarba 2-3 min, astfel incat smantana sa imprumute din gustul somonului.

In momentul in care fierbe apa, se pune sare de mare grunjoasa, cam 30g, se amesteca sa se dizolve sarea si se adauga si pastele. Se lasa sa fiarba pastele, se mai amsteca cu blandete si dupa 4 min, pasta este deja “al dente”, verifica, sa nu le fierbi prea tare. Le scurgi si apoi le pui in cratita cu sosul de smantana si somon si le mai fierbi pe toate pentru 1-2 min, astfel incat pasta sa se imbibe in sosul alb.

Tips
Se servesc fierbinti, cu piper proaspat macinat si un pic de vin alb sau roze rece. Sunt ieale pentru o cina sau pranz rapid, gourmet si satios. Nu prepara mai multe paste decat ti-am spus pentru ca sunt chiar suficiente pentru o portie, chiar daca nu pare la prima vedere!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Anunta-ma de orice vrei, aici!

Let me know, here!