06 noiembrie 2010

Salata de fasole boabe

                                Salata de fasole boabe


Imi ramasesera niste morcovi intregi fierti de la supa de ceapa asa ca m-am gandit sa ii combin cu o conserva de fasole boabe si diverse alte ingrediente tomnatice. A iesit o salata de fasole foarte aromata si gustoasa care ar merge perfect cu niste carnati la gratar.

Dificultate-simplu
Timp-15min
Cost-ieftin


Ingrediete
  • 2-3 morcovi fierti intregi
  • 1 ceapa medie
  • 2 ardei capia
  • 1 cutie de 400g fasole fiarta, de preferat una italiana
  • Sare de mare
  • Piper proaspat macinat
  • Ulei extravirgin de masline
  • Un strop de otet de vin aromatizat
  • Putin oregano uscat
Mod de preparare


Se taie rondele morcovii si ceapa. Ardeii capia se curata si se taie cubulete. Se adauga fasolea din conserva. Eu am pus si sucul in care statea ca m-am gandit ca se va combina bine cu uleiul si otetul.

Se amesteca toate, se adauga ulei de masline extra virgin si otet aromat. Sarezi, piperezi si adaugi oregano uscat dupa gust.

Tips

O lasi macar 2-3 ore la rece ca sa se intrepatrunda aromele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Anunta-ma de orice vrei, aici!

Let me know, here!