18 noiembrie 2010

Cous cous de dimineata cu fructe, miere si nuci

Postul Craciunului a inceput! Am ales un desert cu care sa imi incep dimineata, impreuna cu o cafea neagra: Cous cous de dimeata cu cu fructe, miere si nuci!























Cous cous-ul nu este un aliment de baza in bucataria romaneasca si doar cei mai cosmopoliti il mai folosesc din cand in cand ca si garnitura la o mancare traditional arabeasca. Eu am vrut sa il combin cu niste miere si nuci de la  http://bucatareli.blogspot.com/2010/09/miere-cu-nuci-alune-si-migdale.html , niste portocala si cateva caise confiate!

Ce a iesit a fost un deliciu total!

Dificultate-simplu
Timp-15min
Cost-mediu


Ingrediente
  • 6 linguri, adica aprox 100g cous cous, eu l-am luat de la Mega ca era cam 5 lei 500g
  • 5-6 caise confiate
  • 1-2 linguri de miere
  • 1-2 linguri Nuci, alune de padure, eu am folosit o miere cu nuci si nebunii
  • 1 portocala
  • 2-3 cuisoare



Mod de preparare

Tai coaja de portocala cu ajutorul unui curatator de cartofi. Tai coaja fin si o pui la fiert cu 100ml apa si cateva cuisoare ca sa se aromatizeze bine.

Intr-un castron pui cous cous-ul peste care adaugi apa in care a fiert coaja de portocale si astupi, lasandu-l la inmuiat.

Tai cubulete caisele confiate, portocala si poate toci din cutit nucile, sau nu, cum vrei tu.



Adaugi caisele confiate tocate, portocala tocata, nucile, mierea si amesteci.



Tips
Este atat de bun in post cu o cafea neagra la micul dejun! Are fructe, miere, energie si un gust senzational care te va insoti pana la pranz!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Anunta-ma de orice vrei, aici!

Let me know, here!