03 noiembrie 2010

Pauza de ceai

                                Pauza de ceai






Din cand in cand ne dorim o pauza asa ca va ofer o pauza si o ceasca de ceai.



Ceaiul verde este ceaiul meu preferat. Nu cred ca mi-a placut de la inceput dar incet, incet am ajus sa poftesc a gustul sau distinctiv, usor amarui.


Ceaiul verde este recunoscut pentru virtutile sale: bogat in antioxidanti, este un excelent diuretic, un bun excitant cerebral si am sesizat ca taie cu succes senzatia de foame.


Pe o vreme cetoasa va ofer o ceasca de ceai, dar cu putin lapte, o lingura la o cana, care il face mai catifelat si mai fin.





Infuzati ceaiul verde intr-un ceainic si turnati licoarea in cesti, adaugati un strop de lapte si rasfatati-va!

                                  

Un comentariu:

  1. Fara sa am intentia sa deranjez sau sa supar pe cineva ,imi permit sa va recomand si eu un produs exceptional,unic in lume,o combinatie la randul ei unica de cafea 100% naturala in amestec cu plante si condimente alimentare,dintre care amintesc cateva:ceai verde ; yerba mate ; ginseng ; ghimbir ; cuisoare ; scortisoara ; cardamon si lista continua .
    Care-i numele acestui produs ?
    "Il cheama" FITNESS-COFFEE si "s-a nascut" in Italia .
    Vreti informatii complete ?
    Daca "DA" atunci e simplu:www.fitnesscoffee.ro .

    RăspundețiȘtergere

Anunta-ma de orice vrei, aici!

Let me know, here!