03 aprilie 2011

Salata de sezon

Am gasit in piata o salata verde, creata, de gradina, atat de frageda ca o auzeam troznind cand o punea in punga!

Am facut o salata verde, cu ceapa, verde si ea, cateva feliute de ridiche crocanta cu marginea rosie, putin ulei de masline si otet de vin si gata salata mea de sezon.

Pe vremuri, cand auzeam “salata” ma gandeam automat la salata verde si nu intelegeam de ce in filmele americane toate tipele vroiau salata. Si mie imi placea, dar se parea ca lor le placea al naibii de mult! Si ma mai gandeam eu: te duci la restaurantul acela asa de dragut si iei salata? Pai asta nu o poti avea si acasa? Si pareau atat de satule dupa ce mancau o salata (uneori nu vroiau nici dressing)....ciudat lucru ma gandeam eu! Adica inteleg sa mananci putin, dar sa mananci cateva frunze de salata verde si gata, esti satul??? Mda, trebuie sa fie ceva la mijloc.....Mult mai tarziu am aflat ca de fapt salatele respective contineau o gramada de ingrediente pe langa salata verde, dar in filmele respective ii arata doar conversand nu si ce aveau in farfurie!



Dificultate-simplu
Timp-10min-pt ca partea grea este sa speli salata foaie cu foaie
Cost-ieftin in sezon


Ingrediente
  • 1salata verde creata
  • 2 fire de ceapa verde
  • 1 legatura de ridichi
  • Sare
  • Ulei de masline
  • Otet de vin



Mod de preparare

Speli salata verde frunza cu frunza si asezi frunzele pe un prosop absorbant.

Speli si cureti ceapa verde si ridichiile. Rupi bucatele, cu mana, salata verde, adaugi ridichiile taiate felii subtiri, tai fin ceapa verde, adaugi sarea, uleiul, otetul dupa gust si ai cea mai simpla salata pentru un fel doi.



Tips

O poti folosi la orice: de la un ou prajit pana la un fel 2 mai sofisticat, pentru ca prezenta salatei de sezon face dintr-o mancare simpla o intreaga masa. O poti tine in frigider de pe o zi pe alta cu o singura conditie: sa nu pui ulei, otet sau sare pe ea(o poti spala, rupe si pregati de cu o seara inainte si adaugi sosul atunci cand o dai la masa).

2 comentarii:

Anunta-ma de orice vrei, aici!

Let me know, here!