24 iulie 2016

Dulceata de ardei iuti

Dulceata de ardei iuti mi s-a parut a fi ceva exotic si foarte iute! In realitatate, este usor de facut si al naibii de buna. Este intai dulce, pana cand simti gustul de picant....este misto de tot!
Ingrediente 600g ardei iuti 200g ardei capia 800g zahar 200ml vin -eu am folosit un vin demidulce alb Timp-aproximativ o ora si jumatate Mod de prepapare
In primul rand ai nevoie de o pereche de manusi de latex chirurgicale!!!! Speli ardeii, iti pui manusile, ii tai cu un cutit mic pe jumatate, ii cureti de seminte si nervuri. Eu am mai lasat din nervuri, si a avut mai mult zing la final. Tai feliute mici ardeii iuti.
Cureti ardeiul capia si il tai cubulete mici. Pui o oala pe foc, adaugi zaharul, ardeii iuti si capia, vinul si lasi sa fiarba pana devin ardeii sticlosi. cam jumate de ora. Cand este legat siropul, dai jos de pe foc si o pui in borcane micute. Este foarte buna in combinatie cu branza brie, crackers si felii de para rece.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Anunta-ma de orice vrei, aici!

Let me know, here!